Sociaal Meldpunt

Openingstijden Sociaal Meldpunt

Bij het Sociaal Meldpunt kunt u terecht met al uw vragen over welzijn, zorg, wonen, werk en inkomen, opvoeden en opgroeien. Het Sociaal Meldpunt van de gemeente Rheden werkt ook ten behoeve van de inwoners van de gemeente Rozendaal. U kunt het Sociaal Meldpunt op vier manieren bereiken:

  • Bel het Sociaal Meldpunt

(026) 49 76 911 - maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 11.00 uur

Buiten kantooruren (in geval van crisis)

Medische & Psychiatrische hulp | Huisartsenpost: 0900 - 1598
Jeugd | Jeugdbescherming Gelderland: 0900 - 9955599
Huiselijk geweld en kindermishandeling | Veilig Thuis: 0800 - 2000
Luisterend oor & anonieme hulp | Sensoor: 0900 - 0767

  • Mail het Sociaal Meldpunt

U kunt ook een e-mail sturen naar: sociaalmeldpunt@rheden.nl

  • Bezoek het Sociaal Meldpunt

Op onderstaande tijden kunt u zonder afspraak terecht:

Sociaal Meldpunt Velp (Velp, Rozendaal)
President Kennedylaan 106, Velp 
Dinsdag en donderdag van 8.30 tot 11.00 uur

Sociaal Meldpunt De Steeg (Rheden, de Steeg)
In het gemeentehuis van de gemeente Rheden:
Hoofdstraat 3, De Steeg
Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 11.00 uur

Sociaal Meldpunt Dieren (Dieren, Ellecom, Laag-Soeren, Spankeren)
Het sociaal meldpunt is gesloten vanwege een verbouwing. Wij verwachten in het voorjaar van 2019 open te gaan op een nieuwe locatie aan de Piersonstraat 3 in Dieren. tot die tijd kunt u terecht op het gemeentehuis van de gemeente rheden in De Steeg.

  • Schrijf het Sociaal Meldpunt

Gemeente Rheden
T.a.v. sociaal Meldpunt
Postbus 9110
6994 ZJ De Steeg

Goed om te weten

Gaat u in gesprek met het Sociaal Meldpunt?
Deze gesprekken zijn vertrouwelijk. Wat er wordt gezegd, blijft tussen u en de medewerker die u gesproken heeft. Pas als u dat wilt, neemt het Sociaal Meldpunt contact op met andere hulpverleners. Als u daar behoefte aan heeft, mag u iemand vragen bij uw gesprekken aanwezig te zijn. Heeft u niemand in uw omgeving die mee kan of wil? Kies dan voor cliëntondersteuning vertrouwenspersoon. Het is belangrijk dat u meedenkt over en meewerkt aan manieren om tot een oplossing te komen.

Opnemen gesprek                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Wilt u een gesprek met een van onze medewerkers opnemen dan kan dat.  Wij volgen daarin de spelregels van de Nationale ombudsman en maken dan afspraken met u over het gebruik van die opnamen.