Burgemeester Ingrid Timmer feliciteert echtpaar met diamanten huwelijk
Op 26 mei bracht burgemeester Ingrid Timmer een feestelijk bezoek aan het echtpaar Sprenger, ter gelegenheid van hun 60-jarig huwelijk.
Het echtpaar gaf elkaar op 26 mei 1966 het jawoord en mag zich nu verheugen op een bijzonder jubileum: een diamanten huwelijk. Tijdens het bezoek feliciteerde de burgemeester het echtpaar namens het gemeentebestuur en overhandigde zij een bloemstuk en een persoonlijke gelukwens.
Samen kijken zij terug op zestig mooie jaren vol bijzondere herinneringen, familiegeluk en waardevolle momenten. Het diamanten bruidspaar vierde deze mijlpaal in het bijzijn van kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden.
Wij feliciteren het echtpaar van harte met deze bijzondere gelegenheid en wensen hen nog vele gelukkige en gezonde jaren samen toe.