Klacht over het handelen van de gemeente
U heeft een klacht over ons handelen. U kunt daarover een klacht indienen. U kunt hiervoor ons digitale formulier gebruiken.
Voorbeelden van klachten over ons handelen zijn:
- Als u vindt dat u niet netjes behandeld bent
- Als u geen antwoord krijgt op uw brief of daarop veel te lang moet wachten
- Als de gemeente toezeggingen of afspraken niet nakomt
- Als u zonder opgave van redenen gevraagde informatie niet ontvangt
- Als u van het kastje naar de muur gestuurd wordt
Hieronder kunt u het aanvraagformulier downloaden. Het advies is om dit PDF-formulier via Adobe Acrobat Reader digitaal in te vullen, te ondertekenen. Voeg eventueel bijlagen toe om uw aanvraag te verduidelijken.
U kunt het formulier digitaal versturen naar de gemeente via:
U kunt het formulier per post aan ons toesturen:
- Gemeente Rozendaal
- Postbus 9106
- 6880 HH Velp
U wilt uw klacht mondeling bespreken
U belt met het algemene nummer van de gemeente: 026 – 38 43 666 en er zal een afspraak met u worden gemaakt.
Kwaliteitshandvest
In het kwaliteitshandvest van de gemeente vindt u onze beloftes hoe wij met onze burgers en klanten om willen gaan.