Klacht over het handelen van de gemeente

U heeft een klacht over ons handelen. U kunt daarover een klacht indienen. U kunt hiervoor ons digitale formulier gebruiken.

Voorbeelden van klachten over ons handelen zijn:

  • Als u vindt dat u niet netjes behandeld bent
  • Als u geen antwoord krijgt op uw brief of daarop veel te lang moet wachten
  • Als de gemeente toezeggingen of afspraken niet nakomt
  • Als u zonder opgave van redenen gevraagde informatie niet ontvangt
  • Als u van het kastje naar de muur gestuurd wordt

Hieronder kunt u het aanvraagformulier downloaden. Het advies is om dit PDF-formulier via Adobe Acrobat Reader digitaal in te vullen, te ondertekenen. Voeg eventueel bijlagen toe om uw aanvraag te verduidelijken.

U kunt het formulier digitaal versturen naar de gemeente via:

U kunt het formulier per post aan ons toesturen:

  • Gemeente Rozendaal
  • Postbus 9106
  • 6880 HH Velp

U wilt uw klacht mondeling bespreken

U belt met het algemene nummer van de gemeente: 026 – 38 43 666 en er zal een afspraak met u worden gemaakt.

Kwaliteitshandvest

In het kwaliteitshandvest van de gemeente vindt u onze beloftes hoe wij met onze burgers en klanten om willen gaan.